Tuesday, January 13, 2009

Kapsul Pati Halia Nightriem


Kapsul Pati Halia Nightriem
Merawat dalaman anda untuk penampilan luaran yang menawan

Fungsi
Memecahkan lemak dan selulit ● Mengyrangkan berat badan dan mengempiskan perut ● Merawat sembelit ● Melawaskan sistem pembuangan dan pencernaan ● Menyingkirkan toksin dan merangsangkan peredaran darah ● Membuang angin dan melegakan lenguh-lenguh badan ● Rumusan semulajadi dan tiada kesan sampingan

Khasiat
Nightriem kapsul 400mg adalah salah satu penyelesaian kepada masalah perut buncit dan kegemukan bagi lelaki dan wanita. Dengan gabungan herba yang tidak asing lagi seperti CASSIA ANGUSTIFOLIA, ZINGIBER OFFICINALE, CASSIA ALATA dan FOENICULUM VULGARE memang digunakan khusus dalam rawatan tradisional untuk menurunkan berat badan yang berlebihan. Adalah penting kepada pengguna NIGHTRIEM kapsul 400mg untuk mengetahui bagaimana ia bertindak dan disini kami akan nyatakan di antaranya adalah:

Selepas lapan hingga sepuluh jam penganbilan empat atau enam biji kapsul sehari, sisa-sisa lemak yang tidak diperlukan beserta kotoran dan lendir akan dibuang secara teratur melalui sistem perkumuhan, namun ianya tidak menyusahkan pengguna kerana pembuangannya adalah berjadual. Masalah kekembungan yang mengakibatkan gastric, pening-pening atau loya tidak akan berlaku lagi kerana ianya mengandungi ZINGIBER ataupun PATI HALIA yang memang telah dipercayai untuk merawat masalah tersebut. Penurunan berat badan dapat dilihat dalam jangka masa empat hingga enam minggu.

Setelah anda memperolehi berat badan yang ideal dan susuk tubuh badan yang menarik, anda perlu terus mengamalkan NIGHTRIEM kapsul 400mg sekurang-kurangnya dua hari sekali untuk mengekalkan berat badan anda.


RM35.00 (SM)
RM39.00 (S/S)

3 comments:

a.n.n.e said...

i used the cream for a month and the pills for a week..i lost waist 7cm and hips 7 cm..akan continue because proven berkesan

Imma said...

Capsule ni utk org yg sdg conceive to get pregnant boleh ambil x?ada effect pd condition fertility x?pls advise..
Tks..

MiszA said...

Klu tengah bfeed blh tak makan kapsul nie?