Tuesday, January 13, 2009

Losyen Mustajab Pati Limau Nipis dan Halia


Losyen Mustajab Pati Limau Nipis dan Halia
Produk kami yang terlaris dipasaran,kini dengan pati limau nipis dan diperkaya dengan vitamin E

Fungsi
Urutan seluruh badan ● Membakar lemak dan melangsingkan badan ● Sakit otot dan sendi ● Kembung perut dan sakit belakang ● Mengurangkan selulit ● Melegakan sakit akibat senggugut ● Menyingkirkan toksin ● Anti bakteria ● Mengurangkan kedutan pada kulit ● Menghilangkan rekahan pada perut dan punggung ● Sesuai untuk wanita lepas bersalin ● Kegunaan seisi keluarga

Khasiat
Dikalangan pengamal ubat-ubatan herba, air perahan buah limau nipis yang dicampurkan dengan kapur makan dikatakan boleh mengempiskan badan ibu-ibu yang baru bersalin hanya dengan menyapukan ramuan itu di bahagian perut. Jus buah limau nipis membunuh kuman disenteri, kolera dan tifoid. Asid sitrik yang terkandung dalam limau nipis berkesan menghilangkan lemak dan menguruskan badan. Asid sitriknya juga boleh digunakan untuk melegakan perut dan melancarkan penghadaman. Minyak yang diperah daripada kulit buah limau nipis digunakan sebagai pewangi dan aroma terapi dalam perubatan altenatif.

Losyen yang diperkaya dengan Vitamin E, kini mempunyai peranan penting untuk kulit, iaitu meningkatkan elastik dan kelembapan kulit, mencegah terjadinya penuaan, melindungi kulit dari kerosakan akibat radiasi sinar ultraviolet (matahari), mempercepat proses penyembuhan luka dan parut, dan anti radang. Maka itu fungsi Vitamin E melalui beberapa penelitian terbukti sebagai zat anti oksidan yang melindungi sel-sel tubuh dari serangan radikal bebas (Free Radical).


RM24.00 (SM)
RM27.00 (S/S)

No comments: