Tuesday, January 13, 2009

DUNIA KECANTIKAN KU - DUNIA HERBS


Hanya Produk yang terbaik dari kami untuk anda

Dunia Herbs tampil siri produk yang berkualiti dan diyakini oleh pengguna di Malaysia. Produk-produk dari Dunia Herbs terbukti keberkesanannya berdasarkan rekod dari pelanggan yang telah sedia ada. Rangkaian produk Dunia Herbs adalah berasaskan rempah ratus dan herba-herba tempatan yang kaya dengan penawar dan seribu satu khasiat.

Anda juga tidak perlu risau dengan masalah keselamatan kerana ia telah diluluskan oleh KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA, Dikilangkan oleh kilang bertaraf GMP dan disahkan halal oleh HALAL JAKIM dan HALAL FOOD COUNCIL (S.E.A). Setiap produk yang dikeluarkan oleh Dunia Herbs telah diketahui umum tentang tahap kualitinya dan ini bermakna setiap kali anda memilih produk berjenama dari Dunia Herbs anda telah menepati apa yang tubuh badan anda mahukan bersesuaian dengan motto syarikat iaitu pelanggan anggun, sihat dan gaya hidup berkualiti

DUNIA HERBS….JENAMA YANG DIYAKINI


Dunia Herbs Adalah Dunia Kecantikan Anda
Kesihatan adalah kecantikan kerana badan yang sihat akan menyerlah lagi kecantikan wajah dan badan anda. Rangkaian produk Dunia Herbs merangkumi kesihatan dan memenuhi ciri-ciri hidup berkualiti yang diidamkan..Losyen mustajab pati halia... khasiat yang diketahui umum tentang perbagai khasiat untuk merawat angin dalam badan selain bertindak memecahkan lemak dibahagian perut dan anggota lain yang bermasalah. Kapsul Halia Nightriem sebagai penjagaan dalaman yang pasti memberi kepuasan kepada anda yang bercita-cita untuk untuk memiliki bentuk badan yang menarik dan ideal. Begitu juga dengan losyen mustajab pati limau plus halia dan diperkaya dengan Vitamin E bagi merawat selulit dan rekahan pada perut dan pinggul yang sememangnya sesuai dengan wanita masakini… Mustajab Perawan pula menjadi idaman dan kepuasan pada setiap wanita yang mementingkan kecantikan dan kesihatan dalaman. Sememangnya setiap produk Dunia Herbs adalah sebahagian dari dunia kesihatan dan kecantikan diri anda.

No comments: