Sunday, January 04, 2009

Hari PERTAMA ke SEKOLAH

Wajah Selambee..tak sangka lak..leh rilekss jee..


Salam...
Hari ni 04 Januari 2009.... Ahad... di Terengganu sekolah dah bermula hari ni..
Waaaahhhhh.. tak sangka yee.. anak sulong aku pon dah mula sekolah ari ni.. Darjah Satu... dan anak no.2 pon.. dah mula belajar kat tadika Cahaya Ilman...Sebenarnye.. dua tiga hari ni... duk pikir pasal sekolah budak2 ni jeee.. risau gak kan.. Nabihah leh bawak diri atau tak kat sekolah baru ni... Adib lak.. betul ke nak sekolah....

Tapi Alhamdulillah.... hari ni takde masalah ape2.. bangun pagi pon mudah jee... rilekss jee tengok budak dua org pagi ni.. harap2 kekal lah sampai hujung tahun dan tahun2 akan datang hehee... si kecik je... cam kesian lak.. hantar die sorang je kat umah mak saudara die... takleh laa nak gaduh ngn abg die lagi...tapi kan si kecik ni pon bangun awal pagi tadi.. sama ngan kakak ngan abg die bangun mandi...

Ok tempek gambar je ekk..
ni semua masak masa cuti baru nih..


COKLAT SWISS ROLL... pemintaan Muhamad Adib...

Kek Coklat Lembap.. sebelum letak coklat cair..

ni La jadi nye utk besday kawan adik.. mintak maap lerrr tak reti nak deco2... tgn keras..


ni pon swiss roll... Cuti ni dekat 10 gulung aku buat.. semua anak aku telan... suke benorr... mudah jee .. resepi ambik dr blog Che Mat Gebu hehee.. mekacih ye.. tapi aku tak guna sukatan tu.. heheeee.. aku sukat pakai sudu je.. so aku tak tahu laa jadi ke tak.. tapi hb aku cakp sedap... ook laa tuuu. hheheee..
Tapi kan.. kalu terlebih tepung..bile gulung die pecah.. jadi.. bile buat lagi aku kurg kan tepung...

ni permintaan my hb... due sekali letakk.... dua2 die nak rase.. butter cream ngn blubbery.. sedap..


Ni buat utk bekal my mom nak pi Johor ngan abang...

No comments: