Monday, January 05, 2009

GERAAMMMMMMMMMMMMM

Salam semuaaa... ari nih aku geram sikit... ade laaa ngn sorang tuhhhh.. hampas tulll .... lalaalaalaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Ari ni masuk hari ke 2.. anak2 aku bersekolah hehee.. pagi tadi yg lelaki susah skit nak bagun.. tapi ok je bile bangun.. tak melalakkk.. si kakak pon okkk.. cuma si kakak hari pertama lupa nk mkn bekal yg aku bagi tuu.. die pi kantin ngan kwn baru tanpe bawak bekal.. kecik2 dah lupe.. nasib gak aku ingat bagi die duit belanje.. yg si kawan lakk... mak die lupe nak bagi duit belanje.. hahhaaa memang kene laa tuu.. nasib gak budk 2 org nih pandai bawk diri.. si nabihah beli nasi lemak pastu kongsi lak ngan kawn die nih.. lawak tul laa... pandai lak die membeli.. itu laa pertama kali die membeli sendiri.. bese ikut mama ngan abah je.. heheee.. kalu dah pandai membeli sendiri kat kantin ade cannn la aku cuti buat bekal sekali sekala heheee..
Hari nih aku buat bekal lagi.. menu yg sama cam semlm.. kali ni aku sangkut kat kerusi die takut lupe lak ngan bekal time rehat nanti...

okehh tempek gambar aktiviti budak2 ni masa cuti baru nih...layaaaaaaaaaaaannnnnn...

Time mama die duk mandi dlm bilik air.. hero aku 2 org nih duk mandikan lantai umah ngan bedak... saje je taknak bagi mama die duk diam nih...

heheeee... ni duk merayu ngan mama mintak bedak tu balik.... hahhahhaaaa....

No comments: