Thursday, August 20, 2009

Solat Hajat....

Salam..

Malam tadi kakak ade buat solat hajat serta doa selamat untuk mendirikan umah baru die... simple je.. jemput org kat masjid serta ahli keluarga... utk solat hajat kat tapak umah tu... ramai gak...

Semoga... segala urusan mendirikan umah baru ni dipermudahkan...

wahh tak sabo tuan umah tgu umah siap ni.. keerja2 pembinaan ni akan bermula pada ahad ni.. start bulan pose tu.... hehe...

tahun ni raye kat aprtment sewa lagi lah... tahun depan leh laa raya umah baru ye.. tahniah..tahniah.... (aku pon tak sabo tgu umah ni siap, bule aku numpang time terdesak kekekeeeeee)

ok.. aku ade ambik gambo.. tapi gelap... tak reti aku...aku kan tukang ambik gambo yg amatur tanpa upah.. heheeeeeee... (sebab takde upah lerr gambo jadi tak cantik/elok kan??kan????) nak gambo cantik2 upah lerr kan?? heheeee...

ok layannnn......


gelap kn.. nmpk lampu kalimntn je... aku duk jauh sangt.. segan lak nak gi dekat org tengh solat...

ni tak nmpk org..

ha.. masa ni die org dh nk balik... kite org bungkus je nasi minyk..n air...mkkn umah masing2.. pasal takde tempat nak mkn2.. n gelappp... kalu nak buat mkn kat situ boleh tapi kene ramai kakitgn laa nak pasang khemah, angkut meja dan sebaginye kan... hari keje memg susah laa skit... tak cukup org.. tuan umah lak tak dapt cuti... (masuk jugak kepala budak kecik tuu)

ni lepas selesai solat hajat kat tapak umah tu.. kite org pi mkn kat umah kaknor ramai-ramai... wahh sedap nasik minyak kakak ipar aku masak tuuu... aku banyak gak mkn.. lebih dari biase.. pasal nak sambut puase kan.. huahahhaaaa.. padahal hari2 mkn banyak.. badan dh mcm tongg... lu pikir laaa sendiri suuuuu.......

wahh ADLINA HANI pon nak enteprem gak tuuu...

No comments: