Wednesday, August 19, 2009

Aku menang gakk yahuuuuuu....

Salam.. hihiii.. crite dah basi nih.. tapi nak letak gak kat sini...hehee..

Ingat tak lagi ngan N3 pasal contest Jahitan Maklang nyer blog... AKU BUKAN PEMENANGNYE..uhuuuuuu.. frustt menonggeng.. tak dapat la BEG RE jahitan maklang sendiri tuuu... sungguh kuciwaaaaaaaaaaa....uuwaaaaa

TETAPI jgan tak tahu ... aku pon kire bertuah gak laa walaupon TAK BERJAYA memiliki beg idaman hati ku ituuu.... heheheeee, sila LIHAT di bawah..

Nampak tak antara nama pemenang kat atas tuu.. nama aku pon tersenarai jugak tuu.....Aku berjaya memikat hati si anak dara maklang tuuu hihiiii... tu pasal aku terpilih sebagai N3 kretip dlm contest tuu heheheee...., walaupon aku tak dapat lagi hadiah yg dijanjikan ituu.. tapi dalm kepala aku dah terbayang2 tau hehee... TQ to MAKLANG dan anak daranye itewwwwwwwww.........

You memang BERTUAH la ATIQAH.... TAHNIAH utk ATIQAH...

No comments: