Tuesday, August 04, 2009

Beg Telekung...

Salammm..

Sunyi sepi umah den bila takde kamera nih huahahhaha.. ok hari ni baru ade kamera pinjam tuu heheee.. boleh laa nak tempek gambar kat sini.. walaupon tak cantik .. tapi aku tetap puas hati huahahhahaa... tapi aku memang kene belajar lagi.. pasal tak berape kemas sangat... tapi beg ni kemas sikit jika dibandingkan ngan beg yg sebelom ni aku nampak.. ok la ade perubahan positif hehee...

Masa utk menjahit satu beg ni pon... makin cepat.. kalu sebelom nih berjam-jam... kali ni takde laa sampai berjam2 lama nye...

Beg ni aku jahit utk sapa lom tahu lagii.. pasal ramai benor org yg aku nak bagii huahhahaaa... kalu boleh seme org aku nak bagi.. tapi paham2 je lerrr... hehe...

ok tengok lerrr beg ni..

ok ni dia beg telekung.. besar sikit dari saiz yg sebelom ni...

Boleee laa kan?? kan???

2 comments:

blogresipi said...

Cantiknye! kalau beli mahal juga beg telekung nie kan. tp senang kalo nak bwk pegi mane2...

Suha said...

TO BLOGRESEPI - hi blogresepi, a'ah memag mahal(bagi saye la..) tu pasal saye belajar.. tak mampu saye nak beli tiap kali berkenan hehee.. bila dh pandai ni leh buat bnyak mane kite nak.. tapi kene rajin laa hehe
Tq.. blogresepi.. salam perkenalan..