Monday, November 23, 2009

Banjir... lagii..... 2009

Atas permintaan ramai.. aku tempek je dulu gambo2 2 buah umah yg dinaiki air... banjirrr..... crite lain hari.. ari nih tak senang... heheee

Jepuk Bawang.. utk mangsa2 banjir heheee... aku tak sempat nk buat banyak.. pasai tak sabo nak gi tengok air masuk umah die org nih heheee...

Licin daaaaaaaaa.....














































4 comments:

Adnazthie said...

Salam ziarah dari saya,
Saya pun pernah jadi mangsa banjir semasa menziarahi SIL di Sg 2, Penang. Dah namanya tetamu sempatlah disiapkan kami sarapan nasi lemak...air naik paras 2-3 kaki juga. Jaga keluarga semasa musim banjir ni.

mummywaielah said...

salam, cam berpesta plak jer banjir nih...

m4rilyn said...

salam ziarah....
tingat zaman budak2 dlu..cam pesta main air banjir

Suha said...

to Adnazthie,
Salam Adnazthie, tq sudi singgah blog saye.. sempat jugak mkn nasi lemak masa banjir ye hehee... kalu umah kakak ni bila air dah mula naik memg tak dapat dah nak duk dapur... sebab kat belah dapur lebih rendah dari depan teruk jugak aa dapur tu...

To Mummywaielah,
salam.. hehe.. takde laa sampai berpesta hihii... tapi seronok tu ade jugak laa sikit hihi..pasal leh main air hujan... kehkehehh...

To m4rilyn,
Tq Lyn sudi singgah sini.. oo sekarg dah tak banjir ke.. ok la kalu gitu... masa air naik takleh buat ape.. main je banjir kan.. tapi masa nak mengemas tu penat laa sikit kan..