Monday, November 09, 2009

Adik..kakak2... anak2 sedare... dan suami ber' komplot' secara sulit.. sempena besday KU huahhahahaa... hampir2 kantoi die org nihhh...

Kahkahhkahhhkahhhh... aku memg nak tergelak bile ingat bende nih...

die org ni hampir kantoi nak meng'surprise' kan aku kihkihkihhhh... Kire menjadi laa pasal die org buat ni masa besday aku dah lepas... kalu pada hari besday aku mungkin aku akan syak sikit kot... tapi oleh kerana bukan masa besday aku.. aku leh tak terpikir langsung lerr... tapi bab mesin rumputtt tuhhh memg aku hingat betuiii laa... tapi jadi herannyeee janji nak pi mesin rumputt... tapi pakai punye laaa lawoo... kahkahhkahhhh....

layannn je lerr gambo ni... sebenor nye kakak aku dah suruh tayang lama dah kak sini hahhaa.. nak tayang kat anak die yg sowangg tuuu kat perakk tuuu... nak tayang laa yg kite org nih buat makn2 kat umah die kahkahkahhhh...

satu lagi nak gelak... nyee... nak makn tu siap nak angkat meja2 tuu.. dlm hati ni mentang2 lerr beli meja baru kahkahkahhh.. pastu nmpak lerr mihun banyak2... kebiasaan nyee memmg lerr selalu makn2 mcm nih... tu yg jadi tak perasan lagi... pastu kakak aku sound lak.. ni makn2 utk jamuan akhir tahun.. kahakhahakahh.. mcm2 kakak aku sowang tuhh.... awal benor die nak tutop tahun 2009 nihh... kahkahhakhahaa... awal bulan sebelas dah buat buat jamuan akhir tahun .. kelakau betoll laa... main peeeeeetikkkk je bile bercakappp.... itu laa kakak2 aku kahkahhahakhahahh....

layannn .......







5 comments:

~TENTANG KITA~ said...

haha..klako2..haha..
hepi belated burfday...
kad tue ika wat..kre hadiah drp ika la tue..
hee~

Suha said...

hehe tu la pasall... aikss ade blog nmpak.. blog luahan perasaan ke?/.. iyee lerrr org tengah hangat bercinteee... ape2 pon.. gud luck for cita2 n cinta....

~TENTANG KITA~ said...

adoi..mane ade blog..blog yg tue ika wat lame da..saje nk tahu cmne nk wat..lupa lak nk cancel account blog tue..hak2..
xhgt la..biase2 je..=b

Suha said...

hahhaaaaa... ye lerrr tuu... kenape nk cancel acc plok.. tulih je leee.. taip je nota2 tu... hehe

Mummy Waielah said...

Makes me wonder where is my husband and his surprises???