Friday, September 25, 2009

Gambar Raye 2009

Salam..RAYEEE...RAYEEEEEEEEEEE.. layan dulu gambo rayeee...crite kediannnn k......layannnnnnnnnnnnnnnnnnnn


LeeRRRRRRRRRRRRRRRR..... Mane gambooo??? ape lah semek IKA nih... ish..ish..

takpe.. layan je lah gambar dr kamera pinjam den nih.. gambar raye bayak dalm laptop anak saudara tuu.. sebelom nih d/load gambo separuh jalan pastu tgal kat mek ika tu supya letak semua gambar raye... emmm... die dah balik utp.. nanti pesan kat die suruh letak semua gambar raye yg cun2 tuu.. ok layan je lerr gambor raye yg ade niii...

BONDA aku duk mkn ngan cucu2 die...
anak sedare.. duk tengh mkn2..

Ni pon anak sedare.. yg baju hitam tuuuu.. SUAMIKU ye!

Hahahhaa.. ni dlm kereta.. masa nak pi umah Kaknor.. seme berkumpul umah kakak.. pasal umah bonda ku dah takde rupe rumah hehee.. dah kene roboh separuh.. Bonda aku sekrg tggal ngan kakak aku.. so, seme berkumpul kat situ je la...

Bukan jauh pon dlm 15min.. sempat lagi tido.. pasal bagun awal nak pakai baju raye kan.. senang lak bangun.. kalu nak pi sekolah.. mama die bertukar jadi tarzan baru bangun tuu...







Gambar kat atas seme kat Kg.Labohan Kerteh..umah kakak aku... sebelah pagi... sampai tengahari.. pastu aku bersiap2 nak balik pasal nak pi beraye kg belah suami lak..kat Nilai...n9..
dalam kul 2.30pm aku bertolak dr umah aku kat Kijal.. sampai Johol.. dlm kul 6pm.. singgah umah family angkat aku nih.. tiap2 tahun mesti sgah.. cuma RUZIAH MD DIAH tu je liat betul nak sampai umah aku nih.. huahhahahaa.. mengamuk lerr die aku sebut nama penuh die huahahaa..

Ni umah kat Johol..
tuan umah sempat layan anak2 aku main bunga api lagi...




Ni Raaye ke-2..kat umah nenek die (kg hb).. sukanye si Fahim tuuu.. yelerr bergambar ngan awekksss.. sape tak suka kan... ngan sepupu die org Alia dan Haziq..

Adib nngan Haziq

2 comments:

mummywaielah said...

mak ngan abah pakai itam merah. anak2 kuning teruk betol la...mmg mengamuk la org tuh disebut nama penuh...

Suha said...

to mummywaielah

heheee.. aku takde temaa laa taun nih.. pasal baju raye aku lom siap huhuu... takpe lah..asal anak2 bahagia dah.. wehh mung cepat benor balik kl.. duk r kg sebulan abis syawal baru balik...kihkihhkihh