Tuesday, September 15, 2009

22 RAMADHAN..

Hari Sabtu nye crite ni.. oleh kerana ari Ahad adalah hari lahir suami adik aku.. dan disambut bersama besday anak buah aku yg banyak cakp tu.. so, tugas aku cam bese.. sediakan kek ler... oleh keran suami aku takde.. aku bawak la anak buah aku 2 org utk tolong pegang dalm dlm kerete nanti, Adib ngan Nabihah mane leh harap pegang kek ni.. pegang cup cake pon leh jatuh ini kan pulak kek yg besar..

Maka, pada hari sabtu tu dr pagi.. aku mula projek tu.. pegi pasaraya cari bahan2 yg takde.. pastu terus balik umah aku.... jom layan gambo2.. sewaktu pembikinan kek-kek besday itewwwwwwwww......

Sepatutnye.. kek kene tgi lagi.. pasal tak cukup kek.. hentam je lah jadi barbie pendek pon huahhaaaa...
Ketandusan idea.. aku bukan jenis org yg kretip.. so.. mende2 aku buat akan ambik masa yg lama... Tapi syukur.. aku tetap aku(ape bende nih huahahahhaa)...

memang betul2 takde idea.. terbantut jadinye idea aku... pasal kuciwa ngan kek yg tak cukup tgi tuhhh...

tenyeehhhhh je lerrrrr... nasib baik gak rupe barbie tu cantik.. cover sikit kek yg tak cantik tu...

Ini cheese kek utk suami adik aku..

Akhirnyeeee...... hahhh! JGAN TAK TAHU.. MUHAMMAD FAHIM.. awal2 aku dah tinggal die kat umah kakak aku.. walaupon die meraung nak ikut aku balik gak... kalu die ikut aku balik.. aku leh bayang kek2 tu jadi rupe ape... huahhaaaa....

Bertuah jugak aku pada hari nih.. Pasal pada hari ni.. aku jatuh tangga.. dengan gembiranye aku jatuh tangga huahhaa (dlm hati aku je yg tahu..)

Takkan nak kata M*L*NG pulak.. pada bulan yg baik dah penuh berkat ni kan.. SABOO...

Aku dapt MC 2 hari.. pasal kaki aku tersangat lah sakit.. tambah lak pinggang aku yg dah sedia sakit nih.. Alhamdulillah.. berkat doa SUAMI aku yg jauh dimata nun aku sembuh ngan cepat gak... risau gak aku.. kalu sakit lama2.. camne laa ngan tempahan kek2 raya org nanti... kirim salam je laa...

No comments: