Monday, May 11, 2009

Wiken - JUMAAT

Salam..

Hari Jumaat baru nih... kite org adik beradik plan nak bergotong-royong mengemas umah BONDA.. yg dah memang kecik dan sekarag bertambah kecik... pasal dapur dh pon dirobohkan.. tinggal bahagian atas je.. so barg2 banyak kene simpan stor masik lagi duk merata-rata...

Aku pon buat laa ciskek.. saja2.. nak mkn2 sekali kan... jadi aku nih kira lambat sampai laa pasal duk mengerjakan kek tu dulu.. nk buat mlm..vit M banyak sangat masa tu...

Tapi bila pi.. BONDA aku memg takde kat umah... dah pi umah kakak aku pasal.. pak saudara dr Kelantan datang satu keluarga..so ajak mkn2 kat umah kakak pasal umah BONDA tu tak muat ramai2 heheee... so aku pon terus ke umah kakak laa... so..gotong-royong tu ditunda ke belah petang...


Ini ciskek yg bawak pi umah BONDA.. tapi sampai umah kakak je hehee

Ini ciskek yg kawan tempah.. dah lama.. baru baru nih die dpt ambik.. FOC jee... die nk bayar.. tapi kalu die nk bayar salah tempat laa die order kan.. pi kedai laa kalu nk bayar2 nih.. KITE KAN DAH LAMA KAWAN..kan..kann.... Kek nih aku hadiah kan je kat MY BEST FRIEND nih.. sempena besday die yg dah lepas n hari ulangtahun perkahwinan die yg akan datag .. heheeee.. 2 in 1... nak buat camne kan... dah duduk jauh.... kalu dekat leh laaa buat lagi kan..

No comments: