Monday, May 11, 2009

PH - AHAD

SELAMAT HARI IBU untu SEMUA WANITA yg bergelar IBU,MAMA,UMI,MAK,MEK..dan macm2 lagi lah panggilan untuk seorg ibu... Sempena hari Ibu nih.. aku buat ciskek utk mkn2 kat pantai.. kakak2 aku seme duk siapkan mkn2 lain..nasik, lauk pauk dn sebagainye.. dan kanak2 lak duk sibuk buat acara2 sukan utk memeriahkan lagi sambuatan hari ibu utk keluarga kami...


Sempena hari ibu ni.. adik beradik aku plan nak bagi hadiah..utk BONDA TERCINTA.. so, kite org kumpul duit dan belikan MESIN BASUH baru.. harap BONDA gumbire lah dapat hdiah yg tak seberape itu kalu nk dibandingkan dengan pengorbanan demi pengorbanan selama membesarkan kami... tak terbayar dengan wang ringgit atau harte benda sebenarnye...


Aku pon ade sediakan hadiah untuk BONDA aku.. yg tu hadiah kongsi2 yg nih hadiah persendirian hehee.... sebelum ni ade bagi beg yg pertama kali aku buat dulu.. tapi kate bonda ku.. kalu ade zip lagi bagus..lagi die suka.. so, aku pon nak buat beg kemudian letak zip la..

Tapi ape nak buat.. kite rancang Tuhan menentukan.. heheee.. aku tak reti letak zip daaa...huawawaaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. aku cuba letak zip sebenarnye.. sekali letak..separuh jalan aku nmpak cam salah jee.. aku pon tetas balik... aku jahit lagi.. dh siap jahit..sekali senget..bile tutup zip tu beg aku jadi senget huahahahaaaa... aku tetas balik.. lepas tu aku jahit balik.. tengah duk jahit tu.. aku tengok jam dah dekat kul 5 pagi.. kek org tempah lom buat lagi.. kek untuk hari ibu pon aku lom buat lagi.. aku pon tetas balik zip tu..kemuadian jahit je yg pelekat tu.. ape org panggil pon aku tak tahu..... so siap laa beg tu dalm kul 5 pagii.. aku mula buat dlm kul 10.30mlm tu.. jahit bunga yg simple je takut lmbat siap...sekali kul 5pagi gak yg siap huahahahahaaa.... tapi aku berpuas hati gak..pasal dpt jahit beg yg aku nmpak cantik gak laa (huahahaaa)utk BONDA hehee.. lagi bangga bile BONDA aku pon suka dpt beg tu.. Bonda inga ku beli beg tu tau hahahahaaa.... Tadaaaaaaaaaa...... Ini laa beg yg aku jahit..


Ini acara2 masa kat pantai tuu.. ni acara tiup tepung.. budak2 main ni.. ade lagi acara yg die org main tapi tak dapt ambik gambo.. kamera lain ade kot... gambar ni je yg sempat ambik..


ni acara org2 tua.. ibu2 n bapa2... heheheee... acara baling belon.. aku ngan hb ku menang tau.. hampess tull takde hadiah.. budk2 nih sediakan hadiah utk budak2 jeee.. penat tau huaahahahaaaaaaa





Terlupa nak ambik gambo.. dah nak balik baru ingat daaa.... dah abisss....


Ni kek yg kawan adik order.. cian aku memang tak reti nak mendeco... mula2 aku buat bantat tauu..eee geram.. buat semula kek tu..nasib baik ok.. ape yg silp tak tahu...

1 comment:

Kak Ina said...

SUHA!!

MELAMPAU BETUL !!! penat2 belajar RE wat bunga sekuntum tu aje!! tu lah... orang ajak g rumah mak lang x nak kan dah tak tahu nak jahit zip tu...huah!huah!huah!!!!!!!.