Monday, April 20, 2009

RE lagiiii...

Salam.. sori la kepade tetamu2 yg dtg..pasal tak dihidangkan ngan makanan2 yg lazat kat sini hehe.. Hanye crite ku yg ntah ape2 je yg terhias kat sini.. sori ekkk.. sape yg buleh layan...layaaaaaaann je yee.. hehee...

Ari nih nak tempek gambar RE lagi.. tapi RE yg lom siap hahhahaaaaa.... yg sebelum nih lom siap lagi.. dah mula buat yg lain hihihiiii.. ape punye olaanggg laa... Takpe.. dah siap sepenuhnye nanti akan ditempek kat sini jugak..

Malam tadi incik hb yg masak.. ntah mane die dapt VIT R tu pon tak tahu.. ngan nasik2 sekali die masakk.. bese kalu nasik die serah kat bini die sepenuhnye..pasal die tak reti sukat air... kalu tak masak..lembik...heheee.. tapi mlm tadi ngna nasik2sekali dimasak.. balik dr keje incik hb ku ini beli udang n sotong.. so, sementara menunggu hb ku bersilat kat dapur tu sowang2.. aku layan lerr budak2 nih.. lepas tu aku teringat laa pulak ngan kain yg adik ipar aku bagi 3 tahun lepas..hehee.. tak tahu nk buat ape ngan kain tuu.. jadi nyeee... aku duk pegang2 kain tu... ha!!! aku nak buat beg.. pasal kain die keras sikit.. ngan kaler yg gitu.. tu yang aku terus ambik riben2 ku n pilih.. pastu buat laa bunga yg paling senang dan mudah hehee.. bunga Tulip laa..heheee..
Ni la tulip malam tadi punye..
Ini lak yg minggu lepas... bunga nih sifu den komen.. bunga nye bukan kaler nih.. hehee.. "sifu nih cam tak tahu lakk.. kan ke anak murid mu ini suka main hentam jeee..gara2 suka main hentam lerr sampai tali tape tergunting tuu.. tak ingat dahhh..??" heheee..amponnn sifuu.. sebenarnye riben kaler bunga tu takde.. tu yg main hentam jee.. (ade sebab tu main hentam hehee..) yg beli mgu lepas pon.. balik2 kaler yg dh ade.. konon nak pelbagai kan kaler.. alih2 terbeli kaler yg sama jee.. hihiii...takpe mgu depan beli lagi.. dh siap tulis kaler ape yg takde nih..

No comments: