Monday, December 01, 2008

yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..............

Arrrrrrgggggggggggggggggg.. bengang je rase ari nih.. tak tahu pasal apeee......... tak psal2 bengang nih ape ke hal... Tension pon ade nih.. mmmmmm........

Semalam AHAD (30 Nov 2008)...... adik iparku bertunang.... camne laa agaknye yee.. rugi tul tak dapt balik... yelah ari ahad...Terengganu kan keje... mmm.. sori lah utk adik ipar ku yg bongsu itu.. tak sabo lak rasenye nak tgu die kawen.... die lagi laa tak sabar kan..heheee... (lebih2 lak aku nih).

Malm tadi pi pasar malm.. niat nak beli ayam.. sekali ternampak laa ikan aye kesukaan ku itu (dh lama mengidam nih).. ape lagi terus beli 2 ekor... rm18.00, nasib gak dapat beli.. punye laa byak ikan aye tu semua org punye... nasib ade 2 ekor... sekali pusing belakag nampak lak udang..segar jee.. uittt banyak laaak lauk kalu aku beli.. kang saje je duk dlm peti ais sampai ari jumaat baru masak.. ilang gak laa rasa kesegaran udang ituu... yelah.. bese kalu mlm jarag masak.. pasal masing2 dah kenyang.. si abah dah mkn kat umah mak mertuanye itu.. si anak2 lak dah makn mah mak sedara die + lak ngan ntah ape2 yg di mkn nye.. aku jugak laa laparrr nye.. tapi kalu aku sorang je yg lapo tak best laa nak masak.. mesti banyak lak aku melantaknye... selagi tak abis.. selagi tu laaaa aku duk mkn..(nak elakkan pembaziran hehe..) so, untuk selamat kan diri aku jadi cam tong(tapi ade iras2 tong dah ni) aku makn lerr ape2 yg ade... pau goreng kee.. roti kee... mee goreng kee.. megi goreng kee.. hahhaaaaa.... tapi kalu ade yg lapo kene masak gak laa... besenye si Nabihah tu.. tak padan ngan kecik... mkn buleh tahan.. badan tak naik2.. jgn bile dah remaja sok badan naik udah lerr...

Berbalik crite udang tadi yee.. oleh kerana hati dah berkenan ngan udang tuu.. aku beli gak laa utk mkn mlm tadi.. rm5.00, sebesar ibu jari ku ini.. dapat laa 20 ekor(siap kire tuh).. ikan aku simpan dulu.. mkn udang jeee.. Udang Goreng Kunyit.. menu kesukaan hb ku dan aku... (sori lupe nak ambik gambo).. pasal tak sabo nak ngap udang segar itu..
Ari jumaat nih buleh laa aku mask nsi lemak lauk ikan aye lak.. taak sabo rase nak tgu ari jumaat.. silap aribulan mlm nih aku wak nasi lemakk.. dah lama tak mkn nasi lemak lauk ikan aye nih.. ikut ati nak wak sekrg gak hee.. nak buat pagi tadi beras abisss daaaaaa... santan pon takde.... bercinta lak rase nak pi kedai time hujan2 nih...

haaa itu story mlm tadi..heheee.. tak bessttt laa crite2 takde gambar kan??... ok.. gambar budak2 nih sebagai penutup... hehee.. okeeeeyyy tataaaaa... mau pi jln umah kengkawan lakkk...... tq semuaaa... zaaaaaaassssssssssss
Kat McD minggu lepas... Cikgu Da belanje nih.. tq




No comments: