Wednesday, August 19, 2009

Fahimm... Fahimmm......

Salam.. crite manja mama ni lagii....

Malam tadi.. aku duk depan tv.. tengok tv sambil gulung popia yg org tempah... si kakak dah tidoo.. si abg ngan adik dok main2... mcm2 main... abah budak2 ni lak duk depan pintu bilik sambil menjahit jala yg koyak..

Tiba-tiba aku terdengar suara Muhammad Fahim.. gaya bercakap cm org besor tapi pelatt hehee...

" huhh... alohh!! wak leee ahh!"
(huhh salah! buat semula lah!)

Aku pon pandang lah ke arah suara tuu.. huahahhaaa.... tengok gambo bawah ni...

rupe2nye.. abah die takde..pi masuk bilik air.. die lak ganti abah die.. heheee... ye2 cam jahit betull..

Ni lah pokok kat umah kakak aku (tokey Kerteh Nursery.. aku rase pokok ni kakak aku baru letak kat tangga die tu.. pasal sehari sebelom pokok ni jadi mangsa si Fahim aku cam terperasan pokok ni cantik.. lain dr yg lain dan masa tu aku terpikir pokok ape ni corak die cantik! Kononnye kakak aku balik dr KL nanti aku nak tanye laa nama pokok tuu... hehee.. keesokkan nye.. tuan pokok lom balik lagi.. aku pi la umah kakak aku lepas balik dr keje pasal BONDA aku duk situ.. masa nak balik tu ngan selambanye masa turun tangga tu Fahim tarik pokok tu.. abis tercabut ngan akar2.... nasib la ko pokok...

hah tu die.. duk tgu mama nak kata ape.. die ingat mama nak ambik rotan agaknye.. padahal mama buat kuar kamera huahahaaa... tunggu laa ko acik ngan ciknor kata ape bila tahu nanti...

No comments: