Thursday, August 13, 2009

BOSANNNNNNN!!!

Assalamualaikum...

Bosan kini melanda diri kU..huahaahaaaa... Kalu dah mula rasa bosan.. mcm2 duk pikirr... duk pikir.. ape yg kite baca.. ape yg kita dengar.. ape org kata.. ape yg kita dah kata.. dan mcm2 lah.. buat kepala jadi serabut.. dengan H1N1 lagii..(ini masalah aku kee??)... walaupon bukan masalah aku.. tapi kene pikir gakkk... apa nak jadi niii???

BOSAN!!!.. buat RE pon jadi tak cantik yg diharapkan!.... kene buat semula.. bila??

Arrgggghhhhhhhhhhhhhh.... jom layan gambar2 mgu lepas... kalu layan bosan aku nih leh gilerr!!!

dua tiga ari nih.. aku duk sibuk buat kuih ni... popia ape ntah org panggil aku pon tak tahu... cam popia nestomm tuu.. tapi yg ni aku tak letak nestomm.. pasal aku guna susu tepong..

Mudah je membuatnye... dan mudah gak laaa die abisss.... sekali ngap jeee... tak sedar dah abis....



kalu tiap2 mlm main baik2 cam ni kan baguss.. takde laa mama ngan abah jadi tarzan mlm2 buta...

Ni Adib kat opis mama die.. terpaksa bawak pi keje.. pasal bengkak kat mata die lom baik lagi... duk kat sekolah die main sampai berdarah balik luka tuu... terpaksa kasi die cuti dulu.. nak kasi die duk ngan adik die kat umah mak saudara die pon tak boleh pasal Fahim suka kacau.. konon2 nak pukul kat luka yg bengkak tu.. takut lak Adib lari2 jatuh balik dan terkene luka tu....

Ni luka yg berdarah balik... pasal berlaga kepala ngnan kawan masa main...

nak tahu luka Adib tu kena ape.. haaa kene kat tepi meja ni laa... duk main kejar2 ngan adik die.. pastu terjatuh dan muka die terhantuk kat tepi meja tu.. sampai luka dan berdarah.. buat mama ngan abah die panik gilerr tengok darah tuu.. nasib tak kene kat mata tuuu..

mula2 aku ingat kene mixer aku tuu.. besi.. pasal luka tu terbelah dalm gak... rupe2nye bila balik dr klinik die tnjuk tempat jatuh tu kene tepi meja yg tak la tajam..
laju benor budak ni lari... soriii gambo terbalik huahhaa..

No comments: