Thursday, February 25, 2010

KEK BESDAY KAK ANIS.... anak sedareku yg sengall gituu..ngeee..

Assalamualaikumm..

emmm.. HAAPPY BIRTHDAY untuk anak saudara ku.. ANIS.. yg duk kat Sarawak nun.. SEMOGA DILINDUNGI DAN DIRAHMATI ALLAH SWT SELALU TAK KIRE DI MANA BERADA, DAN BERJAYA DLM CITA2 DAN CINTA(uwekk)..ngeeee... pelik tul minah ni sorangg.. suruh mak order kek besday utk die yg jauh nun.. pastu suruhh anak den yg potong n mkann.. huhahahaa.. kelako sguhh... ni laa den dah buat kek pelangi wit coklat rice gituu..
pastu hantar kat bonda si Anis ni.. pastu 1/4 drpd kek tu den deco laa.. mengikut permintaan die yg sengall tu.. hihiiiii(ampon)... haaa..

Utk ANIS silakan menatap gambo kek besday mu bersama sepupu2 mu yg tak sabo2 nak sambut besday masing2 tu.. kalu bule nak sambut besday tiap2 bulan tuu..hehee...








6 comments:

Sue @ Nenie said...

Salam Kak..
Wahhhh...cantek lah kaler kek marble tuuu

Mummy Waielah said...

wah, nampak table cloth tapestry topiary la...dah rasmi lame ker?

Suha said...

TO Sue@ Nenie,

Tq sue... kalu bule nak buat kaler terang lagi tu su hihi

Suha said...

TO Mummy Waielah,

balit tu terus rasmi laa. .. hehe.. tapi bila basuh kain tu jadi berbulu le.... emmm..

syikin said...

mcm mana nk buat kek ni ye cs
tingin...

Suha said...

Alah syikin.. cuba je dulu mana2 resepi dlm blog CMG tu.. try buat mesti jadi