Tuesday, March 29, 2011

Assalamualaikum.. semua....

Hujan... malam tadi hujan... banjir.... sungguh dasyat.. dasyatt... kesian kan mangsa2 banjir.... Kerteh Banjir..... tak ada gambar banjir kali ni.. pasal.. tak berani nak turun kerteh.. pasal banjir agak teruk.. lori je yg lepas..... sib baik pagi dah surut... emm... kuasa Allah belaka... bersyukur ...


Walaupon... umah ku tak kene banjir.. tetapi motor kesayangan en.somi ku.. ditenggelami banjir... huhuuuu... nasib lah... nak kene kan... motor tu semalam tinggall kat umah kakak ku... balik naik kerete pasal hujankan.. tak sangka lak sampai banjir .. takpe lah.. harap2 ade rezeki beli baru lak hihihii...


kul 5 pagi tadi.. bonda ku tepon.. cakap air banjir masuk umah secepat kilat huhuu... motor... tengelam terus.. pasal kunci en.somi ku lupe nak tinggal sekali.. jadi motor takleh la nak alihkan.. .. kesian lak... peti2 nak kene angkat.. segala benda nak kene alih... sampai dlm umah.. dalm umah pon dah sampai peha... uhuhuuu.. sebelom nih teruk jugak.. tapi kali ni peling teruk lah.. 


okey stop bab banjir.. jom layan gambar2 kek yg ku bikin minggu2 lepass kehkehheee....




Atas ni.. coklat ciskek... anak buah den meng'order' nye hehe.. serius.. aku tak reti nak buat.. pasal tak pernah buat.. makn pon tak pernah... sekali die beli kat SR kasi aku rasa.. jadi aku try lerr buat.. timbang pon tidakkk... main letakk je.. sib baik jadi.. rasa???... sedapppppp....

Yg ni lak... besday bespreng ku... En.suami die yg tepon order nak kasi surprise kat kawan aku nih... emmm... tak tahu lak die nak potong terus kat rumah ku... kalu ku tahu leh laa buat mee ke ape ke kan... sebenarnya.. aku pon macm nak je ckpp ngan suami die.. apa kate buat surprise kat umah ku.. aku jemput lerr kawan2 yg lain sekali.. tapi berat mulutku nak bertanya.. takut laa en.somi die kate mengade2.. nak bermesra ngan isteri pon nak kacau daun huhu.. tu pasal aku tak jadi nak beritahu.. takut jugak die nak sambut ngan family je kan hehe.. 
tapi rupe2nye.. en.somi die segan nak kabo ngn aku lak nak buat macm tu kat umah aku.. huhuu... ape la nak segan ngnan aku nih kan.. kawan baik aku lak tu.. tak kisahh lerr aku pon... takpe lenkali lak kite surprise lagu lain lak ...


Ha.. ini lerr kawan ku... yg muka blurr tu .. hahahha.. baik takyah tunjukkan kalu buat muka blur.. tak kisahh lerr.. aku nak tayang jugakk!!! kehekheke.. Sori lerr... kawan aku nih pemalu.. lagi pon die dah pesan "su.. jgn letak gambar aku kat pesbuk yek.." hihii.. aku memg tak letak pon kat pesbuk.. aku pon memg taknak letak kat pesbuk pon... tuan die letak sendiri la.. aku cuma mahu gambar kek je kat pesbuk hehee...
Sebenarnye.. masa ni die org baru sampai dah petang.. hujan lebat katanya dari Neram .. emm.. masing2 muka baru bangun tido.. kecuali ensomi die.. iye ler.. pemamndu mane leh tido.. tu pasal die segan tayang muka die.. jadi tak boleh la nak tayang muka besday girl ni ye.. tengok muka anak dara die tu ... sama la muka ibu die hehee

No comments: