Thursday, July 30, 2009

Gerammmmm....

Assalamualaikumm...

Ari nih gerammmmmmmm sguh.. sejak sebelum subuh geram nih.... sampai sekrg.. nape MYr takleh buka hah....??

Aku bangun awal laa hari nih.. pasal ade kawan adik tempah kek coklat.. "kurangkan manis sikit"... aku dah risau bila pesan kurang manis nih.. huahhahaaa... pasal sebelom nih pon pesan camtu.. aku pon kurang kan gula lah... tapi dpt komen manis gak lagi... camne tuhh???

Pagi tadi aku kurang kan lagi gula... bila aku rasa.. memag tak sedap lah huahahhahaaa... camne tuhh... ?? Tengoklah camne komen kali ni lak heheheh... kalu die kate ok... ok lah.. kalu tak.. entahhh laa den... huahhahaha..

Yang masalah besar sejak 2 menjak ni lak.. pasal coklat cair tuhhh... coklat ganache....

Nape laa sejak akhir2 nih tak menjadi coklat ganache ku.. sebelom balik kg baru2 nih.. ade buat gak utk letak atas donut.. permintaan kakak iparku utk di jual kat pameran sekolah utk 2 hari...hari pertama tu jadi laa pekat berkilat hari ke-2 tak jadik la pulakk... nape yee.. kalu ikut kan.. coklat tu yg bese aku guna.. sukatan pon sama.. nape lak tak jadik yee.. jadi berpasirrr jee.. tak cantik donut2 ku..
heran..herannnnn... pagi tadi pon jadi camtu... heran.. heran...

macam mana yee nak kasi die jadik molek berkilat balik yee... kene tanye sifuu kat myr nih.. ni yg geram nih .. time gini tak dapt lak bukak forum myr nih...

saboooooooooooo......

layannnnnn je lah gambooo.. budak2 nih... gambar kek n donut2 tu tak ada.. kamera takde daaaaaaaa....

ni gambar tak laa lama mane.. masa kat pantai kerteh.. petg lepas balik keje.. nak tgu masa berbuka la masa ni.. bawak budak2 main dulu.. ok layaannnnnnnnnn





No comments: