Monday, June 22, 2009

Sabooo je laaaa

Assalamualaikum w.b.t..

Fuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh.... cuaca dah lerrr panass.. hati pon dah pansss cam nak gelegakk gituuu huauuahahahhaaa....

Betul la ade org kate nak bawak kete nih kene banyak sabarrr... selama aku bawak kete nih.. banyak gak laa terserempak ngan pemandu2 yg penting diri sendiri nih..

Hari nih punye crite masa tgu anak aku balik sekolah tadi.. hampessss tull... biar lah Allah s.w.t je lah yg bals... PENTING DIRI SENDIRI tul la org tuhhhh... aku tak reti nak crite camne sebenarnyee.. huahahhaaaaa.. hati tengah panasssssssss woooooooo.... tapi aku geram tul ngan minah tu tadiiii... nasib je tadi aku tak bertukar.. kalu aku bertukar masa tuh.. habis la kete tu aku angkattt hauhahhahaahha.. sekali aku bertukar jadi semut..tak ke kene pijak huahahhahhahaaa

Semalam punye crite lak.. pompuan bawak kete smbil bercakap guna hp... die nk kuar simpang tak reti nk berenti dulu.. nasib baik bawak slow jee n sempat laa aku breekkkk..kalu tak gerenti die rempuh je kete aku tuuu.... masa tuh aku dah naik gerammmmm... so aku cari peluang nak potong kerete die.. hampessss .. die bawak kete kejap ke tengah.. kejap ke tepi pasal tengah bercakap ngan hp kan.. sampai aku teragak2 nk memotong.. bila ade peluang yg aku rase selamat aku memotong sambil bunyikan hon yg panjang huahhahahhaaaaa.. harap die sedar cara die bawak kete tuh membahayakan org lain.. die siap jeling ngan aku tuhhh sambil pegang hp.. mesti die mgadu ngn bopreng die dlm tepon tu huahahhahahhaaa...... kalu nak bercakap lama camtu..eloklah berentikan kete tuh dulu kat tepi jalan.. haa borak laa sampai pagi kat situ pon takpe.. ini tak... heran tul aku...

Kepada semua pemandu.. ingatlah org tersayang... huahhahahahahhaaa

okeyyy.. sebagi penutupp layannn jeeee gamboo budak hencemmm nii huahhahahahhaa..

No comments: